بآمـטּ بمآטּ ... .

xj2x9o6lx9zonwigp18x.jpg

 

بآمـ بمآ ایـ روزهآ

بـآمـ َـ کـﮧ تـ َـنـهآ مآنــده ام

تـ َـقدیر خــود رآ خـ َـط بـــﮧ خـ َـط

ر چــ ِــشــــمـــــهــ ــآیــ َـت خـ ـوانـ ـده ام

ایـــــ روزهـــــآ بـــــآ مــ َــ بــ ِــمـــــــآ

ایـــ روزهـــآ عـــآشـــ ِــقـتـ َـرم

ایـــ روزهـآ یــآد تـو رآ

بآخود بـﮧ رویآمیبرم



نظرات شما عزیزان:

natalie
ساعت20:11---29 بهمن 1391
وای وبت خیلی قشنگه
میشه به منم سر بزنین و نظر بدین


saman
ساعت20:39---12 بهمن 1391
salam omidvaram khobe khoobe khob bashid.



kheyli khoob bood.


♥...گل پسر...♥
ساعت18:50---24 دی 1391
سلاممممممممممممممممممممم


تنهای شیطون
ساعت15:33---22 دی 1391
عسیسم خیلی باحالی گلم
وبت خیلی خوبه خوشم اومدش عزیزم
پیش یه باحال دیگه که تنهای شیطون باشه هم بیا پشیمون نمیشی ها


sahel
ساعت15:27---22 دی 1391
like

الناز
ساعت15:17---22 دی 1391
سلام
خسته نباشی
وبت عالی بود لینکت کردم ممنون میشم منم لینک کنید


آزیتا
ساعت12:02---21 دی 1391
سلام عزیزم ممنون بهم سرزدی راستش این وب اصلیم نیست اینودیشب بخاطریکی ازدوستام ساختم وب اصلیم اینهwww.gham39a.blogfa.comیک شب پرغم حتمابهم سربزن ونظرتودرمورداون وبمم بده خوشحال میشم

♥Zahra♥
ساعت11:48---21 دی 1391
پاسخ:mrsi

روزیتا
ساعت22:37---20 دی 1391
سلام گلم وبلاگ خیلی نازوخوشگلی داری
خیلیییییییییییی خوشم اومدازوبلاگت
موفق باشی اجی جونم ایشالابهه عشقت برسی ایشالاهممون به عشقمون برسیم.اگه باتبادل لینک موافق بودی باخبرم کن عزیزم.


رها
ساعت20:39---20 دی 1391
سلام خانوم گل مرسی که به من سر زدی بیشتر بهم سر بزن راستی من با عشقولانه لینک کن بعد بیا تو سایتم بگو با چه اسمی لینکت کنم

♥Zahra♥
ساعت13:55---20 دی 1391
ghashang bud khanume ashegh
ye soal beporsam? albate age fuzuli nabashe! in agha mehdi ba ajie ajijam che nesbati dare????


گلی
ساعت9:00---20 دی 1391
گذر روزهای زمستانیت بخیر

عزیز چهار فصل من!!!

قشنگ بود مثل همیشه
♥مرسی گلم♥


amorous
ساعت21:39---19 دی 1391
لعنـــــــــــــــت به همه ضرب المثل های جهان
که هروقت لازم شان داری
برعکس از آب درمی آینــــــــــــد
مثلا همین حــــــــــــــــــــالا
که من تو را می خواهم
و طبق معمول
خواستن نتوانستن استـــــــــــــــــــ...‬

وبلاگ زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافق باشی بهم خبر بدین. یا علی


sajad
ساعت18:54---19 دی 1391
نمیدونم این روزهام چطور میگذره فقط میدونم که میگذره.با ابهام،با یک گیجی ممتد،با

خلسه ای بی پایان....شاید به آرامش قبل از طوفان بیشتر شبیه باشه.میدونم قراره

طوفانی در درونم اتفاق بیفته اما هیچ ذهنیتی در موردش ندارم


mohammad
ساعت18:26---19 دی 1391
متن های قشنگی انتخاب میکنی



موفق باشی



دوستت دارم


♥ممنون عزیزم♥


sara
ساعت18:01---19 دی 1391
سلام عزیزم.من اومدم.خیلی بااحساس بود.من وبتو دوست دارم.بازم بهم سر بزن.

مهدی
ساعت15:27---19 دی 1391
دوستت دارم عشقم.همیشه عاشقتم و میمونم.
♥ممنون عزیزم ... منم همینطور ...♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ♥♥ تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت کد حرکت متن